Lång och låg

Jogging i lilla idag. Eller hon hade ett riktigt bra tryck verkligen.
Jobbade lång och låg på stora och små spår, volter osv.
Koncentrerade mig mycket på formen och hur hon spårade i galoppen. Jag längtar grymt mkt tills i morgon då är det träning och det behövs verkligen. Jag har insätt att gramanen bara är ivägen just nu.  Jag har den på när hon har vilat om när jag rider ut. Men idag var den bara jobbig. Ja hon vilade igår.

Red även lilla Rose idag. En helt annan ponny. Rose är min elevsponny. En rätt bra ponny som hon hyr. Dock är den väldigt känslig och kräver mkt teknik i ridningen. Jag red med min storhäst sadel och den ligger som gjutet på henne. Den kostar dock sina kronor.
Men hon var helt loss och fin efter en halvtimme och lite fighter. Zara själv skulle iväg på någonting så hon hann inte rida. Och jag tackar inte nej till att rida ;)

Nu ska jag sova så jag orkar med en lång och tråkig skoladag och sedan en rolig träning ;D
Ska upp och släppa ut pållarna i morgonbitti. Finaste hästarna!
I morgon kommer bonden med kraftfoder också. Det som är beställt är:

Kraft
Bag in box oil
B-vitamin
Morot kraft
Det var något mer också men jag kommer inte ihåg i huvudet ;O

Vi hörs i morgon. Kram



Cookie häromdagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback