Lista!

Tyckte den här listan var lite rolig som jag hitta på min kompis Ebbas blogg :-)

Du heter: Jenny Anna Elisabeth Göthlin

Smeknamn: Jensan 

Beroende av: Hästar, vänner

Brukar du skratta för dig själv: Hehe ibland.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Hej! Den helgen går bra. Lördag från 2, söndag från 9.

Var bor du: Stockholm

Trivs du där: Ja, nära till stallet och skola. Fast kommer inte bo kvar här hela mitt liv.


Äger du ett par Converse: Japp

Sprit, cider, vin eller öl: Inga kommentarer ;)

Är du allergisk mot något: Jag är laktosintolerant och lite känslig mot Kiwi.

Hur svarar du i mobilen: Jenny eller Heeeeej du!

Antal timmar sömn inatt: 7 timmar kanske.

Brukar du komma i tid: Nja det kan jag inte påstå.

När mår du bra: När jag är i stallet.

 

Vad tycker du om fötter: Hmm, det är en kroppsdel. Andras fötter kanske inte är så populärt.

Vad saknar du: Mina förra häst faktiskt, lite..

Hade du en bra kväll igår:  Aa var super super trött.

Favorit dryck på morgonen:  Jucie eller te

Rakar du benen: Ja men inte så ofta på vintern

Är du blyg:  Jag var förut, men nu är jag rätt framåt.


Sysslar du med någon idrott:
Hästarna, och ja ridsport är en idrott!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Självklart :D

Har du spytt offentligt: Det har hänt, ja

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Testa allt en kille kan göra! ;-)

Vad gör du i morgon: Sova lite, sen stallet rida ut med Ewa-Lotta och sedan köpa ny säng :D

Vad längtar du till: Sommaren och våren tills jag börjar tävla.

Vad använder du för schampo: Syos.

Hur gammal är du: 15, fyller 16 i år.

Tycker du om någon just nu: Nja, det kan jag inte påstå.

Gröna eller röda äpplen: Röda

Gillar du golf: Nja, det är inte så roligt.

Vilken tid gick du upp idag:
06.30

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, men i morgon får jag en ny :)

Har du strumpor på dig nu: Ja ofc!

Är det okej att gråta: Självklart!

När grät du senast: Hehe igår faktiskt när min prinsessa trampade mig på foten och stod på den rätt länge!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa Grand Prix häst och shoppa massa ;)

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nja, men jag är liten märkesnörd ;)

Har du piercing: Öronen om det räknas ;)

Vill du gifta dig: Ja med en rik :)

Vill du ha barn: Nej


Solar du ofta: Ja på sommaren, älskar att sola och vara brun!

Är du bra på att laga mat: Ja självklart :D

Är du flygrädd: Nej verkligen inte ;)

Är du musikalisk: Hm, jag borde ju vara eftersom jag går i musikklass men jag vet inte riktigt..

Vad dricker du helst när du är törstig: Saft :)

Vilken är din favoritglass: Äter inte glass så ofta, men mjukglass!

Tror du på ett liv efter döden? Nej, det gör jag inte! 

Tycker du om sushi? Nej!

Vad äter du helst när du ser på film: Godis ;D

Har du tandläkarskräck? Har fått det sen jag skaffade skena.. Usch!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniksa!

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag rider nästan varje dag och jobbar i stallet. Lyfter mycket grejer och fixar! Försöker springa så ofta jag kan och träna magmusklerna.


Kommentarer
Postat av: ebba

Haha "med en rik" xD Du skrev inte Dumle på smeknamn! :O :O <33

2011-01-16 @ 21:23:18
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback