Lite update!

Igår red jag för Anna och det gick helt okej. Hon var inte lika spänd och bitch som i tisdags. Utan rätt fin. 
Dock vill hon inte riktigt trampa jämnt på alla fyra. Tror det är mest lathet och lite ojämnt musklad. 
Men det vart bättre och bättre och idag hade jag en helt annan känsla. 
Idag var första gången jag kunde ställa till vänster på rikigt, (framsteg). Vi jobbade med korekt ställning och var super noga med spårningen och bara grunden grunden. Det var samma arbete idag och höger galoppen var katastrof men vänster blir bättre. Måste verkligen hitta ett mellan läge. Men jag har tur som har världens bästa tränare. 
Det är en låååång väg kvar men jag kämpar på och det är såååå roligt. Jag lär mig nya saker varje dag om min häst. 

I morgon åker vi till Lejondal och tränar! Ska bli så roligt och spännande!

Kram


 

Kommentarer
Postat av: KAMPEN MOT MOBBNING ----

Vad tycker du om mobbning?

Svara i det senaste inlägget, vill ha så många åsikter som möjligt.

2011-01-22 @ 20:10:35
URL: http://kampenmotmobbning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback