Livstil!

Där har vi ordet. Hästarna är en livstid! Ett levnadssätt, det är bara så. Jag lever verkligen efter mina hästar och de ska alltid ha det bästa och dom går alltid först. Och självklart vill jag kunna vara med kompisar och träffa andra människor. Men jag gillar att vara med mina hästar och sköta om dom. Sen ska man självklart kunna hitta något därimellan men jag måste alltid hålla koll på vad mina hästar gör. Jag är en sådan person som aldrig kan lämna ifrån mig hästen till vem som helst. Det är väl både bra och dåligt.

Men det jag vill säga med det här iaf är att det är något man verkligen lever för och de folk som inte förstår sig på det här och tror att det är bara att komma till stallet och inte göra nånting dom kan ju tro det och vara tysta! Pållarna betyder allt verkligen för mig.

Det var lite roligt för jag tror det var på Nyhetsmorgon som det var någon hästmänniska inte så känd men hon berättade verkligen en bra sak, hästar kan man ha som heltidsjobb om man vill utan att få betalt. Det stämmer verkligen in på våran familj, iaf på mamma. Men man märker hur roligt mamma tycker det är. Förutom när man får tjata på alla.

Jag skulle aldrig kunna leva utan hästar i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Med mig är allt finfint :) Det var verkligen ett tag sedan! Hur går det med gymnasie-planerna?

2011-01-05 @ 22:51:56
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback