Otto Schumacher

Åå, det har ju bara så mycket snyggt!
Jag tjatar ju om mitt lackkandar med pälor som jag vill ha! Vi hade ju en liten deal att jag skulle betala hälften, men hörni. Det blir nog kanske mitt nästa vecka! Jag är glad, snälla päron jag har. Jag älskar er!
Jag hittade ingen bild på det kandaret.

Schumacher måste ju vara en dressyrryttares dröm! Jag har själv en läder grimma och träns från dom.
Rekommenderar det hett verkligen, bra läder!
Stockholms Ridsport har tydligen det största utbudet med Schumacher hemma i butiken.




Kommentarer
Postat av: Linnéa

NEEJ vad läskigt jag tror också jag ska gå ekonomi juridik! :D har absolut ingen aning om vilken skola jag vill gå i. Så hela januari och februari blir det att gå på öppet hus. :D Var du på älvsjö mässan?

2011-01-05 @ 23:35:51
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Stili

vem vill inte ha otto schumacher i sin samling bland bra och ha saker?

2011-01-06 @ 21:19:20
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback