Sovmorgon!

God Morgon Alla Läsare!

Idag blev det lite sovmorgon. Just nu sitter och hostar sönder mig själv här. Men lilla Charlie brevid och Nisse ligger i korgen. 
Känner mig lite bättre tror jag idag. Ska bara longera båda hästarna idag.
Vi fyllde vatten i hagarna igår så pållarna får äta lunch ute idag. Fast klockan får inte överskrida halv två för min lilla prinsessa för då står hon och gnäggar i hagen, (även om alla hästar är ute) men då ska hon in!
Nästa helg kommer Jeanna och har kurs hos oss! Det ska bli super kul.. Jag ska vara med på Gozan och rida på mitt nya kandar:D Som jag även skrittade ut på igår!




Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag tror alltid att det står att du ska jonglera när jag läser longera xD

2011-01-30 @ 17:02:33
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback