Svar på kommenater!

Den här kommentaren var postad anonym och igentligen har jag verken lust att svara på den. Men samtidigt blir jag så full i skratt av den. Uppenbarligen måste det har vara någon som jag vet vem det är. Jag kan ju börja med att jag tycker det är dåligt att man inte vågar stå för vem man är som skrivit denna. Och jag har ALDRIG skrivit eller sagt att jag är duktig på att rida. Dom som kommer till mig och vill ha hjälp kommer av sig själva och frågar om hjälp!!!!
Det är väl jätte bra att du är så duktig och kan så mkt om hästar eftersom du uppenbarligen inte tycker att jag kan någonting? Jag brukar alltid säga min ridning får TALA för sig själv!! Jag vet inte direkt om jag skryter.. Det kanske kallas för att man står för vad man gör och är glad över att man gör framgångar. Jag tycker den här kommentaren låter mer som avundsjuka! Kontakt gärna mig igen om du har fler synpunkter.

Lycka till med din ridning! (skulle jätte gärna vilja veta vem du är som skrivit detta!)

Asså igentligen...vem tror du att du e, haha, du snackar om att du rider så bra, att du kan så mkt! Men jag vet vad folk som kan det här med hästar (t.ex så VET jag att jag rider och kan mer om hästar än du)Tycker om att du skriver denna blogg och värkar så stor och duktig. De skrattar bakom din rygg... Så för ditt eget bästa. Lär dej ordentligt, INNAN du skryter!!!// dressyr ryttare med KOlL!!! XD


Kommentarer
Postat av: Lena Westre

Jenny, jag tycker heller inte du ska bry dig om vad den här personen skriver. Uppenbarligen är det en liten obetydlig människa. Så fortsätt vara den du är och stå vad vad du gör. Nätmobbing är fegt och förbaskat ointelligent, jag blir arg när jag ser det. Hoppas det inte är någon du känner trots allt. Kram / Lena

2011-01-26 @ 23:20:09
Postat av: Liv

du ska verkligen inte bry dig!

Avensjuka människor sóm skriver sånt.

Håller med Lena i allt hon säger!



du ÄR duktig, annars skulle du väl inte vara där du är idag?:S Folk är bra konstiga när de är avis å sånt! -_-



kramis!<3

2011-01-27 @ 09:34:56
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/
Postat av: Gerd Sandberg din mormor

Hej Jenny! Har läst lite på Din blogg, Kunde komma in på den med hjälp av Maria. Väldigt roligt att se bilder på Dig. Det var ju ett litet slag sedan jag såg Dig. Förstår att Du har ett stort hästintresse. Det är tydligen ett släktdrag. Ville bara visa att jag kunde läsa på din blogg. Hälsa Dina föräldrar från mig. Ha det

2011-01-27 @ 14:46:20
Postat av: Ida

Sjukt omoget att inte våga stå för vad man tycker och ännu mer omoget att skriva en sådan kommentar! Alla som känner dig vet att du inte är den som skryter så strunta bara i den här människan och ta åt dig av positiva kommentarer istället. Du är bäst Jenny!

2011-01-27 @ 20:11:37
URL: http://idzona.blogg.se/
Postat av: Felicia

Du vet att det denna kyckling till männsika säger INTE är sant! Det är bara någon som är avundsjuk på dig!! Tur att det finns personer (som jag :p) som älskar dig<333



krya på dig, har saknat dig idag ;)<3

2011-01-28 @ 18:40:05
URL: http://tvillingsyrran.blogg.se/
Postat av: Klara

spåra ip-numret ;D

2011-01-29 @ 19:35:21
URL: http://klarashastar.blogg.se/
Postat av: Ebba

Så jäkla onödig kommentar :P ta inte åt dig, du vet att det inte är sant :) <3

2011-01-29 @ 22:30:14
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback