Team Zaragoza

Halloj halloj!

Idag blev dagens ridpass i lilla ridhuset. Bäst svikt där. Bommar, koner och sockerbitar utsatt i ridhuset.
Jag är en sån som tycker det är bra med saker i ridhuset, men ibland när man ska träna vissa saker får man verkligen inte plats. Men jag gillar det. Ofta är det alldeles för sterila miljöer på anläggningarna.

Jobbade henne i lite högre form idag, men ej tävlingsform. Jobbad lite öppna och skänkelvikning. Och mycket lösgörande. Samma arbete som igår. Hon kändes så himla fin verkligen och det har lossnat så fruktansvärt mycket för oss. Vi är ett team just nu.
Galoppen var helt fantsastiks i mellan åt och jag red lite öppna i galoppen. Sedan började jag med lite sluta i skritt.
Jag gör det väldigt enkelt. Skäneklvikning in rätt stäld och sedan stället jag motsatt och forsätter så på diagonalen det har funkat super verkligen.
Det känns så himla bra just nu verkligen. Super kul!

Ha en trevlig kväll och glöm inte Let's Dance.

Kram



Duktiga Gozan går i skritten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback