TRÖTTTTTT

Idag stod det på schemat att försätta på jobbet som jag haft i helgen och eftersom jag hade en bra känsla igår var jag rätt taggad. Hon var super fin verkligen nu lossnar hon mkt lättare bak och shwinget över ryggen kommer fortare. Såå roligt verkligen.
Jag jobbade tempoväxlingar, övergångar, förvänd galopp, lekte lite med bytena och sedan lite öppna och sluta och hon var fin verkligen. Lätt i båda sidorna även om hon behöver lite skritt pauser i mellan.
I morgon ska dom få behandling båda två. Så alltså ingen träning. Jag ska även på öppethus i morgon.

Kakan red jag i stora och jobbade mycket lösgörande och massa övergångar, lite ryggning och uppridningar. Samt tempoväxlingar. Lite tråkigt bara att hoppryttare kommer in i ridhuset och rejsar runt som en galning man ba HJÄLP!
Kakan är en bitch och om en häst kommer för nära sparkar hon. Inte alls roligt. Så passet avslutades lite tidigare en tänkt. Hon var pigg och glad. Longerade ju henne bara i går.

Kort inlägg. Och det ända för idag.

Jenny

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! :D Har du haft en bra dag? :D

2011-01-24 @ 23:29:05
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback