Väckt-.-

God morgon!

Ja, som rubriken lyder blev jag väckt i morse. Jag har sovmorgon idag och då blir man väckt! Hur stor sannolikhet är det. Det var i alla fall en tjej som var intresserad av våran box i stallet. Jag har pratat en gång innan med henne. Men det boxen är faktsikt uthyrd. Så förtillfälligt är det inga boxar lediga.

Idag har Michelle hand om Kakan och hon skulle även mocka åt mig. Jag får se om jag hinner rida lite idag eller om Gozan får gå i skritten. Jag ska på massage halv fem, jag har grymt ont i ryggen just nu.

Hm jag såg precis på nyheterna att det ska vara Klass 1 varning i hela landet, snöstorm är inget roligt när man håller på med hästar. Sen är tydligen svininfluensan på väg tillbaka. Det kanske det man har åkt på?
Haha nej det tror jag inte. Ehh, det värkade så uppförstorat sist..

Ni får ha en toppen bra dag!

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback