Fredag den 13:onde?

Hela dagen i sig har väl egnetligen varit bra. På Son fick jag reda på att jag kommer få MVG i samhällskunskap så det är nice! Vi sprang typ en del av coopertestet vi ska sprina riktiga efter Berlin. Sen hände väl inte så mkt. Jag var duktig och stannade på svenska och skrev om lite saker som ska göras. Om inte skolans datorer skulle vara så himla långsamma skulle jag hunnit klart! Suck..
Efter skolan begav jag mig till centrum med mami, där började väl det dåliga. Jag hitta inget att shoppa och då blir jag alltid på dåligt humör. Sedan iväg till stallet och där skulle Anna veterinär kolla på Kakan eftersom hon är halt. Troligen fraktur på griffelbenet. Så på onsdag hjälper snälla Yvonne oss till kliniken eftersom mamma är själv hemma och hon ska inte riktigt åka själv, eftersom jag och pappa är i Tyskland. 
Hon tog ett litet varv runt gården med longerings linan mellan benen. Suck.

Nu på kvällen så skulle vi äta tacos då spiller jag salsa över hela min vita piké, hur lyckat får det vara på en skala 1-10? 

Nu sitter jag och lyssnar på musik. Jag ska skaffa Spotify premium det är en sak som är säkert! 

Ha en trevlig kväll och ta det lugnt ikväll! Jag ska bara ta det lugnt i morgon kanske det blir kväll med vänner.
Ha det!


Ebba, Henke och Jag på svenskan idag!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Men stackars lilla Kakan! Hur kunde det bli så illa?

2011-05-13 @ 23:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback