Grattis Ida!

Hejsan alla vänner!

Tänkte skriva god kväll men insåg att klockan är tolv. Nyss hemkommen från Idas födelsedagsfirande. 16 år och hon har redan hunnit testa köra bil. Ringde och var helt överlycklig! Jag tror hon har haft en bra dag! Det verkade så. 

Grattis underbara Ida! 

Idag red jag på min prinsessa. Åå vad underbar hon var. Vi flög fram nere på dressybanan idag. Jag skulle bara öka lite och då drar hon till med en grand prix trav. Hon är så samarbetsvillig nu när hon ger sig. Men så fort det blir jobbigt då är allt läskigt.. Tog häst! 

I morgon ska jag rida lite och så ska jag hitta en klänning till sommarkonserten. Det kankse är dags för det nu? 
Nu är jag trött och ska sova och i morgon är det mors-dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback