Helg<3<3

Halloj alla vänner!
Hur har eran dag varit? Min har varit rätt trevlig.
Vi har dragit ut paddex i hagarna. Så nu är det paddex i hela hagarna. Så det är bra! Dagens styrkepass i alla fall.
Kollat lite på polo och träffat trevligt folk! Mycket nice.
Lilla cookie har fått stått i sjukhage idag eftersom vi fixat med paddex. 
Det är lite tråkigt att inte ha några hästar att rida just nu. Så om ni vill ha hjälp att rida tackar jag inte nej;)
Nästa helg kommer min lilla pålle och så har jag Rolle en vecka då blir det fullt ös igen. Me like.
I kväll blir det en kväll med vännerna det ska bli trevligt!
Hmm man kankse ska ta och göra sig lite fräsch? Eller vad sägs. 

Ha en trevlig kväll!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback