Home!

Hej allihop!
Nu är jag hemma igen efter några dagar i tyskland. Det har hänt så mycket under tiden jag har varit borta.
Jag har haft sjukt kul i berlin. Med mycket skratt och lite sömn som resulterade till trötthet. Men det kommer vara en resa man aldrig glömmer. Jag har stor koll på tunnelbanesytemet där nu i alla fall. Och så var vi och kollade på arbetsläger, stadsvandring som jag, Ida och Felicia vann. Vi var även på Hard Rock Cafe och sen på en kareokebar. Det var väldigt nice! Jag har varit väldigt trött men med en underbar klass har det varit kul! 

Igår skulle jag bara lägga mig och vila när jag kom hem efter middag och träffat kakan så somnade jag helt halv åtta. Jag sov till 7.00 då kom mamma och väckte mig. Då var jag sååå morgontrött.

Det har hänt en liten till sak. Mamma var inne på kliniken i tisdags och röntga Kakan och det visade sig att hältan var en fraktur på griffelbenet. Hon fick stå kvar över natten och blev opererad. Sen när dem kom till kliniken och skulle hämta hem henne var det jätte oroligt i boxen. Självklart undrade mamma vad som hänt. Ingen visste vad. Så dem åkte hem och mamma hann inte mer än hem innan koliksymtomerna kom. Distriktan kom och han visste inte om hon skulle klara sig. Hon hade sånna krämpor och mamma gick med henne från sju på kvällen till sju på morgonen med sitt ny opererade ben det var jätte bra verkligen. Veterinären konstaterade att hon har haft detta på kliniken också. 
Men nu mår hon bra och det har släppt. 

I morgon blir allt som vanligt igen. Då ska jag hämta hem Gozan från Jeanna och det ska bli såååå himla roligt verkligen. Åå vad jag har längtat efter mitt lilla hjärta. 

Nu ska jag iväg och träffa lite kompisar, sova kan man ju göra i ett annat liv! ;D
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback