Inte bästa dagen!

Hej allihopa!
Det känns som den här dagen har varit piss. Jag har varit trött och ont i huvudet precis hela dagen. Jag hatar sådana här dagar! Tur att jag har underbara vänner.
Jag redovisade min komposition idag och det gick inte alls bra. Sedan sökte jag till solo på våran konsert och det gick väl lite bättre i alla fall.
Nu är alla kläder klara till spex och det kommer nog bli roligt. Lite senare ska jag och ner och göra lite hö påsar till Kakan om inte mitt huvud har sprängts innan dess.
Oj, jag kollar på klockan och ser att den redan är halv 6. Usch jag hatar tisdagar. Det ända possitiva brukar va att det är träning. Men det är det ju inte heller. Kakan har fått behandling och Goz är inte hemma.
Känner att det här inlägget blev lite deprimerande. Men va fan. Spela roll.
Jag saknar henne så att jag dör!!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

När kommer hon tillbaka? Det kan inte vara nyttigt eller roligt att sakna någon så mycket. Kram/Lena

2011-05-03 @ 18:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback