Lycka!

Hej hej i solen!
Ännu en dag med skinande sol och härliga fyrbenta stora djur.
För vill jag tacka Ebba som har gjort en sådan himla fin design till mig, hur ska jag kunna tacka dig? Jag måste komma på något bra! 

Min dag började vi 7.00 i morse. Ner till stallet och hämta träck från några hästar. Maskkontroll på högsta nivå!
Sedan vidare till Segersta och red på min fina häst. Det var så roligt verkligen! Jag längtar tills dem här två veckorn är äver och det kommer hinna hända mycket på dem här veckorna. Det ska bli så roligt att se framstegen. Får se om det kanske kommer en liten video på när jag rider. Man blir så inspererad och skärper sig när man rider med duktiga ryttare. Hämtade även träck från lilla Goz.

Sedan fortsatte det mot Jakan och la på lilla paketet på brevlådan. Sedan vidare till Stockholms Ridsport. Kommer inlägg om vad jag shoppade där. 

Sedan ner till stallet igen och jag mockade och gjorde mat och red ut på Kakan med söta Nina. Så roligt verkligen. Cookie var så lugn och vi kunde till och med galoppera utan att hon fick spunk och trava upp för den backen hon brukar typ skena uppför! Duktiga Kakan.
Det vart lite middag efter det. Tidig sådan idag och bara pastasallad.

Just nu sitter jag och stämmer min förbaskade gitarr som inte vill samarbeta med mig. Den stämmer om sig hela tiden så det låter ju hemskt. Malin ska komma hit och filma det sista på sitt projekt om mig. Hehe det har kännts lite konstigt. Att någon ska göra ett arbete om mig och att någon ska sitta och kolla på det här.
Men det är roligt att Malin gör det om mig!


Gozan har skaffat sig nya vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback