Sommar!

Hej!
Vilken underbar dag det har varit idag. Skolan var väl lite tråkig. Men vädret gjorde allt så mycket bättre!
Så härligt verkligen.
Idag har min Gozan fått nya skor på Segersta och det gick toppen bra verkligen. Hon hade varit så duktig.
Vi har bestämt datum att vi hämtar hem henne den 22 tror jag att det var.
Nästa vecka åker jag till Berlin med min kära klass. 

Idag har jag ridit Rolle, Ewa-Lottas häst. Det är så roligt att rida andras hästar och se vad ens ridning kan göra. Hästarna blir ju ändå annorlunda när det är andra personer som rider. Jag skulle tränat på Kakan idag men hon är halt så det går inte. Men veterinären ska kolla på henne på fredag. 

Jag längtar verkligen så himla mycket tills min häst kommer hem. Nästa vecka är jag borta Måndag- Fredag. Kommer ha sådan abstinens så det finns inte. Jag är en riktig hästnörd. Men det är bra att vi har mycket att göra där nere!

I morgon är det Nationella Prov i matte. Så taggad verkligen. Eller inte. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback