Ta igen inlägg

Hej hej!
Oj vad det händer mycket nu. Det händer saker hela tiden så jag hinner inte med att blogga.
I tisdags var jag på Segersta och träna för Jeanna. Det var super roligt och Gozan vart helt hysterisk när hon fick syn på Vilja. Jag tycker det gick rätt bra för att vara första gången. Hade väldigt bra känsla i mellan åt, men jag gör en miljon fel. Tänk att man kan tappa så mycket över en månda.
Men det är så roligt att vara igång igen. Den här veckan har jag även haft Rolle, Ewa-Lottas häst. Roligt att ridas andras hästar. Det är så nyttigt verkligen. 

Igår och idag har vi haft vandring med skolan, första och sista gången jag vandrar med så mycket packning plus att sova i tält efter det. Det var väldigt mysigt på kvällen och med världens bästa tjejer gjorde allt mycket bättre!
Vi gick en kortare väg idag eftersom det regnade så. Så det var skönt! Igår var gulligaste Sandra ute med min prinsessa i skogen. Idag fick hon vila men jag red Rolle. Nu är jag helt slut. Men på ett bra sätt. Nu ska jag i säng för att i morgon har jag morgonfodring och så på kvällen ska jag till Ida eftersom hon fyller år! Det ska bli nice. 

Natti natti!


Världens bästa Kakan på tävling för ett tag sedan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback