Världens finaste häst!

Hej hej!

Idag har det varit en bra dag ändå faktiskt. Jag var kanske inte så glad. Men jag var helt död i morse då grannarna höll på i natt och skrek utanför mitt fönster. Efter skolan träffade jag mamma i centrum. Vi kollade runt lite och jag hittade lite saker. Jag shoppade lite igår med pappa också. En klänning tills i morgon. Då ska jag vara konfrancier på våran sommarkonsert. Den sista konserten som elev i Järfälla Musikklasser. Men det ska bli roligt!
På morgonen ska jag rida Gozan och fixa till henne. 

I dag var min häst helt underbar. Så roligt att rida. Mamma stod och kolla och nu har jag hört hela kvällen om hur fin hon är. Jag fick även lite kommentarer från andra om hur fin hon är. Jag jobbade mycket tempoväxlingar och övergångar idag. Det börjar ta sig. Jag messade Jeanna om vi kunde träna någon gång i veckan. Men hon har inte svarat. Jenny, en tjej i stallet fotade lite när jag red idag. Det ska bli kul att se! 

På fredag ska jag till strömsholm och kolla på lite dressyr! Mycket trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback