12 igen!

Åå den där känslan när man bara älskar sin häst. Jag var så lycklig efter dagens träning. 
Gozan kändes så glad och tyckte att livet var härligt! Jag fick hellre sitta och bromasa och den där känslan när hon frågor hur långt och hur mycket hon ska springa. I bland blir det lite mycket men det är så kul! 
Allt handlar om att jag ska göra rätt. Det har varit mycket nytt på sista tiden men det var bara så kul idag! Fick göra lite annat. Min fina häst! 

På torsdag blir det träning igen och jag ser så mycket fram emot det! I morgon är det frissa som gäller. Äntligen ska jag få bli fin i håret igen! 

Have fun! Livet leker! 



En tjuv-titt på vårt nya kök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback