Gnistan är tänd igen!

Hejsan kompisar! 

Nu har jag landat efter en bra start på veckan. Gnistan är tänd igen! Tjohoo! Och det ska jag dela med mig av!
Idag började dagen med att släppa ut Gozan och Kakan och sedan mocka. Hemma vid halv åtta igen. (Lite sen var jag idag). Tog det lite lugnt med frukost och the voice på teven! Det är bästa stunden på morgonen. Sedan in i duschen och piffa till sig lite. Sedan bar det iväg till bussen. 1 lektion stod på schemat, så spanska och sen hem igen. Jag har utvecklingssamtal på onsdag så jag var ledig efter lunch idag. Så nice! 

Idag fick Gozan och Kakan nu skor och det var dom mycket glada över. Longerade båda efter och dom är ju bara så lydiga och duktiga! Gozan var piggelin som vanligt när man longerar. I morgon kommer Charlotta och behandlar det kommer göra susen! Kakan är värd det och Gozan behövs! Fina hästar! 

Min klocka är nu ställd på 6.30. I morgon bär det av till Sollentuna på morgonen då vi ska på rättagång med skolan. Det ska bli spännande. Sedan är det så att vi ska tillbaka till skolan och ha lektioner inte lika roligt kanske. Lång dag kommer det blir. Men dock ingen träning eftersom behandling sker. 

Hur har eran start på veckan varit? Snart är det globen och första advent ojoj vad tiden går fort! 

Sov gott! 



Världens bästa Charlie!



Mamma försöker longera Charlie i ridhuset!

Kommentarer
Postat av: Stili

Fortsätt hålla den gnistan uppe, det behövs nu i höstmörkret! ;)

2011-11-15 @ 22:39:38
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback