Lill-lördag

Då så, nu har halva veckan gått. Snart helg igen! 

Idag hade jag utvecklingssamtal. Allt gick prima. Största snackisen var matten. Det har varit reijäla problem med det sedan vi började. Jag fick kommentarena att jag var en stjärn elev och det är alltid roligt!
Omdömen fick jag se och det såg väldans bra ut. 

Jag drog till stallet. Gozan och Kakan skrittades i ridhuset och fick jobba långa och låga. I morgon är planen att jogga dom båda. När vi kom till stallet så låg Kakan ner och åt. Knas häst!
Fixade allt och åkte hem och pluggade. Samhällskunskap, Historia och Engelska. Suck. 

Middag blev det på IKEA eftersom köket är kaos. 

Nu ska jag kolla vidare på Grey´s anatomy. 

Snaaaaart fredag! 

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback