Livet är bra hääärligt!

Halloj! 

Då är veckan igång på riktigt! 

Idag bar det av till Sollentuna på morgonen. Rättegång! Det var riktigt intressant faktiskt att lyssna på och hur det går till på riktigt. Vi kommer få domen om 2 veckor. Ska bli roligt att se vad det blir. 
Efter att vi lyssnat blev det lunch i Sollentuna centrum. Mums! Sedan en liten runda runt och en god chai latte. 
Sen var det bara tillbaka till skolan och ha samhällskunskap och matte. Roligare finns det. 

Sedan bar det av hem och slappade lite hemma. Musten gick ur mig. Nu är vårt hem riktigt snyggt! Grejer precis överallt verkligen och massvis med skit! 

Gozan och Kakan fick behandling av Charlotta och båda mådde prima! Nu ta det lite lugnt i två dagar och sen på´t igen bara. Så underbart att träna och ha kul!
I morgon har jag ändast 1 lektion och sen mitt första utvecklingssamtal i gymnasiet. Det blir spännande. 

Natti natti! 

Jenny 



Fin vovve!

Kommentarer
Postat av: Stili

Jag glömde svara på det där om 16-åriga bloggare.... Nej du brukar inte direkt skriva så, men om du hade gjort det så hade jag tyckt det varit gulligt. För det är bara hästtjejer (tror jag) som kan älska sina djur på det viset. En viss typ av människa liksom. Jag älskar också min häst en massa, men känner mig typ töntig när jag säger det högt. Ja spelar cool.du vet! ;) :P

2011-11-15 @ 22:47:07
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback