Lööööördag!

Halloj! 

Då var det lördagkväll och en hel dag har gått. Dagens resonemang -  Det finns verkligen konstiga människor! Men det struntar jag i och lever vidare mitt liv.

Idag var alla hästar i vårt stall ute 7.15. Fort gick det. Två boxar står ju tomma nu så där av att det gick extremt fort. Fixade allt i stallet och fikade lite. Joggade Kakan, hon var verkligen så loss och fin. Duktig Kakan. Red lite skänkelvikningar och ändast lösgörande. Gozan fick galoppare på utebanan som planen var. I morgon får vi se vad vi hittar på. Jag ska släppa ut hästar i morgon bitti igen. 

Vid lunch bar det av till Sollentuna Centrum. I like! Det vart lite kläder som jag tänkte lägga upp och visa sedan.
Nu gör vi lördagkväll och jag önskar er en riktigt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: Jaa det måste vi!! <3

2011-11-20 @ 01:38:46
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback