Massvis att skylla på!

Hejsvejs! 

Okej, nu kör vi igen. Det har varit på tok för mycket annat och andra tankar som inte varit på plats så bloggandet har varit helt åt sidan. Men nu jäklar.. 

Det har varit höstlov och massa träningar som jag inte alls orkar skriva om. Så vi tar en status uppdatering. 

Vi börjar med mig själv, hur mår jag? Jag har varit sjuk och mått skit konstigt. Jag har till och med varit hemma från skolan två dagar. När hände det sist av sjukdom? Jag som aldrig är sjuk.. Suck. Men nu känns det bättre och jag ska starx hoppa in i duschen. 

Gozan. Vi tränar på och kämpar vidare. Det ska gå är mottot just nu. Det är blod svett och tårar som gäller. Men när solskenet kommer så är hon helt underbar! Min fina häst! Hon har tävlat klart för i år och som jag säger till alla. En plan är en plan och den ska följas punkt slut. 

Kakan är i still going strong. Gamla tanten red jag på 60,67%. Fina Cookie! Jag var så sjukt glad efter. Det är väldigt bra för att vara Kakan att springa på det. Fina kakan! Hon får ta det lugnt nu och mamma kämpar på med sin ridning. Dom är så duktiga! 

Just här hemma håller vårt hus på att förändras till en arbetsplats. Hela köket ska göras om och hallen. 

I veckan kommer jag sluta lite tidigare vissa dagar. Det är sååå skönt! I morgon är det nya skor för Kakan och Gozan och på tisdag kommer Charlotta. Riktig skönhetsvecka för damerna! 

Ha en bra vecka!
Jenny

Kommentarer
Postat av: Stili

Välkommen tillbaka! Du har varit saknad! ;)

2011-11-13 @ 23:18:09
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback