Nya tag!

Jaha då var helgen över. Igen. Det känns inte som jag har fått mkt gjort förutom att shoppat kläder och skor samt sträck ryggen. Aj vad ont det gör. Gozan körde även idrott själv i hagen idag. Hon visade mycket bra till galoppiruetter. Dock visade hon även saker som vi inte ska öva på. Hon ser ut som en riktig vild-häst när hon håller på sådär. Blir så rädd när hon gör så. Men så fort hennes bästis kommer ut så blir hon tvär lugn. 

Det känns som att den här veckan kommer vara stressad. Så fort jag kollar i kalendern i min Iphone grips jag av panik. Jag har bestämt mig att jag ska börja leva ordentligt i morgon. Även om jag inte har skrivit in allt jag göra i telefonen ska det göras nu. För jag får en känsla av att jag kommer ha mer koll på grejer då. 
I morgon börjar jag 10.00 och innan ska jag förvåna er. Ni får se vad det blir i morgon bitti. 

Hur har er helg varit? Nu ser vi fram emot en bra vecka med nya äventyr!

Have fun and ride well!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback