Sjukling

Here we go again!
Då var jag sjuk igen! Om jag inte mår bättre i morgon blir det farbror doktor! 
Jag fick en kommentar på Facebook att det här tydligen kan hålla i sig 4 veckor?? :O Det har jag verken tid eller lust med. Jag var hemma i måndags, var i skolan igår för att jag hade spanska prov och så var jag hemma idag för jag mådde så sjuk dåligt i morse. Så min dag har bestått av SOVA! Jag var ner i stallet och satte Kakan och Gozan i skritten eftersom mamma har gjort illa sig. Gozan sprang över henne när hon skulle ta ut henne i måndags. Tok häst! Jag var pucko och red båda hästarna igår så jag fick väl tillbaka för det idag. Det kändes som om jag hade varit på världens party!

Globen var bara suveränt! Tänkte skriva ett inlägg om bara Globen, Shoppingen, ritterna, hästarna, ryttarna.

Den här helgen som kommer är första helgen på väldigt länge som jag inte har något planerat! Det är ju helt underbart och då ska en dum sjukdom komma i vägen. Jag hade tänkt att klippa i alla fall Gozan igen. Men vi får se hur det blir med den saken.

Jag ska snart återvända till sängen där jag hör hemma för tillfället men först en dusch och lite Grey´s Anatomy!

Tjing Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback