Snaaaart!

Hallo! 

Snart snart är det helg! Tjohoo vad skönt det ska bli. 
Idag går tummen upp till min Equline softshell jacka! Helt underbar att rida i nu när det börjar bli lite kyligare. 
Mina kära hovslager sålde helt nya saker. Så jag köpte; 

- 3 par ridbyxor. 2 pikuer och ett par moutain horse.
- 3 jackor. En Equline jacka. En tatin? Och en jacson. Helt underbart! 

Idag joggades både Gozan och Kakan. Gozan kändes så fin efter behandling och lite ta igen sig vila. Lång och låg. Det kändes bra. Jobbade fint över ryggen och travade på bra. Ställde och böjde lite.
Samma sak med Kakan. Hon hade dock varit väldig upprörd i hagen idag då hon hade en ny granne brevid sig.
Det kändes att hon hade varit spänd i kroppen under dagen. Hon ville inte riktigt släppa loss men jag joggade henne lång och låg. I morgon är det lite lättare träning för Anna på lilla Gozimos! 

Det har varit en lång dag idag. Sovit väldigt dåligt i natt och jag gick från 8.30 - 16.00 idag. I morgon är det äntöigen fredag. Nu ska jag fortsätta plugga lite här och sedan sova. 

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Stili

Skickar du din hovis till mitt stall också? ;)

2011-11-17 @ 22:59:36
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback