Clinic!

Halloj halloj! 

Nu har vi inte bloggat på ett tag. Haft en del plugg och tidiga mornar och sena kvällar. 

I helgen gjorde jag och Gozan sista tävling för i år. Nu får ni följa våran träning fram till nästa tävlingssäsong. Nu ska det tränas massor och vi sätter små korta mål som ska uppnås var eftesom. 

På söndag ska Kakan gå en Pay n Ride. Det ska bli kul. Hon är verkligen i toppform just nu och det ska bli kul vad domaren säger om henne nu. Sedan satsar vi på KM och sen får vi sen får Kakan gå helt i pension från tävling. 

Idag är det ingen träning. Det är clinic på Djursholm med Tinne och Lussan för er som inte visste det. 
Jag, mamma och min underbara tränare Anna ska gå. Vi ska åka om 45 min så nu sitter jag bara här hemma och surfar runt lite. Jag tänkte plugga men jag glömde massa grejer i skolan så den planen höll inte. 

Ha det toppen!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback