Helg var det här!

Hejsan!
Nu är det helg! Underbart! Usch jag känner att denna fredag vart så olyckad som den bara kunde bli!
När jag sedan red lektion kändes allt så himla mycket bättre. Allt bara rinner av en. Efter en bra träning så hoppade jag sedan på Kakan som jag bara joggade runt lite! Fina hästar det där! 

I morgon så är det KM som gäller. Gozan är så fräsch som hon kan bli. Jag har starttid 10.45 så jag och mamma åker vid 9.00. Vi kommer ha en riktig tjej-dag i morgon!
Det var länge sedan jag var på lejondal så det ska bli roligt. Alltid en sådan härlig anda där ute! Info kommer om min dag under morgon dagen! 

Jag är numera även ägare till en klippmaskin. Underbart verkligen! Nu kan jag klippa när jag vill. 
Gozan ska klippas snart men jag vill vänta lite. Kakan är redan klippt en gång men hon måste klippas igen snart och benen måste tas. 

Idag så ringde Ridsportförbundet till mig jag trodde det var Stockholms ridsport som ringde om mina stövlar som jag beställt. Så var inte läget. När jag ringde upp igen så visade det sig att det var Stockholms Ridsportförbund. Man slutar aldrig förvånas.

Hur ser eran helg ut?



Eftersom dragkedjan pajat på mina träningsstövlar så blev det till att rida i tävlingsstövlar. Jag har säkert minst 5 par till stövlar som bara ligger och skrotar men man blir kräsen. Man kanske ska ta och sälja? 



Fina Kakan!



Med det önskar jag er en trevlig helg!
Brr nu är det dunjacka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback