Höst-dag!

Halloj!

Idag har det varit en riktig höstdag! Jag tog en sov-morgon till nio och cyklade sedan till stallet. 
Idag fick kakan gå i skritten och jag red ut en sväng på Gozan. Det var verkligen så underbart. Jag kunde verkligen rensa tankar. Men det kan vara en nackdel också. Tänker för mycket. Men Gozan var på bra humör idag och busade ingenting. Nu väntar en träningsvecka! Det ska bli spännande och se hur Gozan är.

Idag har jag även haft mitt första Sus-möte. Det gick helt okej. Nu ska det fixas med att skriva protokollet och skicka ut till alla. 

I morgon måste vi åka och köpa lite vitaminer till hästarna.
Nu ska jag anmäla mig till Clinicen som går på Djursholm nästa vecka. 

Ha en bra vecka! 

Jenny



Kräsna Gozan har slutat drick sjövattnet så nu blir det till att släpa ut dunkar igen!



Mitt <3



Gozan sover siesta, Buenas Noches!

Kommentarer
Postat av: Stili

En sak som slog mig var hur du kan hålla koll på att hon inte dricker vattnet. Den reflektionen har jag nämligen aldrig gjort med Janne. Sen kom jag på att det beror på att janne alltid häller ut vattnet och bär omkring på tunnan som en apport...haha Våra djur är så härliga och olika!

2011-10-17 @ 09:53:37
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback