Höstlov!

Halloj! 

Då var det höslov! Man får sova en timme längre och allt känns rätt bra just nu. Jag försöker inte tänka så mycket men ändå stör jag mig på tok för mycket på saker och ting. Men jag FÖRSÖKER verkligen tänka bort allt negativt. 

Jag tycker veckan har börjat bra. Idag klippte jag Kakan det tog längre en tänkt. Efter ett tag sa hon upp sig. Började hotas och bakbenen var överallt. Men efter lite om och men fick vi till det. Sedan en dusch på det så var hon på strålande humör! (Ligger en aninge ironi i det, surtant). Sen fick hon va hela eftermiddagen. Hon åt knappt sin mat och var så sjukt sur. 

Sedan red jag Gozan hon var på bra humör idag. Och så duktig. Red faktiskt ute. Helt sjukt att man kan vara på utebanan och det är snart november det är härligt tycker jag! 

Vi tog in lite hästar i ett annat stall och fixade allt. Sen var allt klart klockan 4. Så hem och vad kunde man göra nu? 
Jag är inte van att vara ledig en eftermiddag. Men med inga planer vart det soffan och sedan bakade jag faktiskt. Wow. 

I morgon är det träning som gäller på Gozan och jag måste hinna åka in till stan med mina stövlar. De måste töjas ut....... 





Gozan blev av med pälsen i lördags. 



Klar för stallet! 



Gozan kollar ut över stäket! 



Bak en liten kaka! 

Nu har lyssnat på sommarens spellista på datorn och jag bara lägntar tillbaka....... Suck....

Kommentarer
Postat av: Stili

Jag tycker sockerkaka är vääääldigt gött. Jag är i stallet onsdag kväll.... ;)

2011-11-01 @ 00:12:38
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback