Hösttur i skogen!

Hej!

Idag har det varit skola för hela slanten och massvis med tråkiga lektioner. Vi fick tillbaka Juridik provet jag fick 26/30 och jag känner mig inte nöjd... Jag borde väl göra det egentligen. 

Idag har första höstturen avklarad på finaste hästarna! Bästa Sandra red på Kakan. Hästarna var så pigga och glada. Det var så härligt! Det som är skönt att båda håller sig hyfsat på mattan när det kryper i kroppen. 
Det är så skönt att bara komma ut i skogen och ha lite roligt. Och busa lite. 
Snart är det tävling för Gozan igen och då är det allvar som gäller. 

Nu måste jag hoppa in i duschen och sedan plugga lite. 

Vi hörs i morgon. 
Kram Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback