Tjej-dag

Hej allihopa! 

Då har det varit en hel dag igen. 
Idag var vi och red KM. Känslan var sådär men vi red på vår bästa procent. Så det var roligt! 
Jag måste sluta vara så självkritisk mot mig själv och tänka positivt och tro på mig själv. Idag var det bara jag och mamma som var ute och åkte. Lejondal är så underbart och alltid en härlig anda när man kommer dit. Alla är så positiva och peppande. Alltid roligt att vara där! 

Nu ser vi framåt nästa helg och jäklar vad jag ska träna i veckan. Nu jäklar. 
Vi har pratat lite om plan av Gozan. Det kommer nog bli bra. Den tar vi ett annat inlägg under veckan som kommer. 

I morgon är det mitt först Sus-möte som gäller. Får se hur många intresserade det är som kommer och vad som kommer att komma fram. Jag är än så länge bara vikarie för fd Ordförande. Jag tycker alltid det är lite läskigt att starta upp något som man inte är helt hundra på. 

Gozan ska skrittas ut och Kakan får gå en sväng i skritten. Hon får en liten vilo-helg gamla tanten. Hon har jobbat på bra i veckan. 

I morgon tänkte jag ta mig en liten sovmorgon i alla fall. 

Ha en bra kväll! 



Gozan, Kakan och min underbara mamma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback