Träning!

Idag var det träning. Det är så himlans roligt att rida när det går bra. Allt bara klaffar och man hittar den där känslan. Jag går på rent adrenalin just nu. Annars skulle jag aldrig orka med vardagen. Min fantastiska häst!
På söndag är det tävling. I morgon ska vi rida en sväng. 

Jag fick några fantastiska övergångar idag. Det bara funka liksom och det gick på ren känsla och teknik. 
Jag har en sån underbar tränare som hjälper mig och verkligen hjälper mig och Gozan genom problem och sätter sig in i oss. Anna du är underbar!!!!!!

Nu ska jag hoppa i säng. Det blir en lång helg och med hästar rakt igenom. 
Mamma jobbar i helgen så jag ska klara mig själv! Hehe.... 

Ha en underbar helg!

Jenny 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback