Full rulle!

Hej! 

Ojoj nu har vi inte bloggat på ett tag. Men det har varit galet mycket och många bollar i luften. 
Jag har helt enkelt inte hunnit med och när jag väl slår på datorn och ska blogga så glömmer jag bort det. 

I helgen hade Stäket reginola dressyrtävlingar och jag satt som speaker hela lördagen. Jag var totalt slut när jag kom hem. Det var bara hem och sova och sedan upp 6.00 dagen efter för att åka med ponnylaget på allsvenskan. Egentligen var det rätt onödigt då vi inte har något lag till omg 2. Så det blir ingen andra omgång för stäket. 

Gozan har inte riktigt varit fräsch men idag kändes det bättre och i morgon kommer Charlotta. 
Mer info i morgon. Kakan är så himla underbar just nu, man måste påminna sig om att hon är 18 år snart 19 och att hon måste få ta det lite lugnt. Men hon tycker det är så sjukt kul. 

Helgens plan för Gozan är att vi ska åka på km på lejondal eftersom det inte vart någon tävling denna helg. Vi åkte inte till botkyrka.
Nu har jag en förbaskad huvudvärk och ska krypa ner under det mysig täcket.
Vi hörs i morgon. 

Kram 

Prisutdeling LA:3 



Glada funktionärer och huvudsponsor Choglad!! 



Emma och Twist på överby! 



Finaste Kakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback