Kakan är dagens häst!

Alltså det känns som om jag var på världens fest i natt. Jag är så trött verkligen. Ingen energi alls. Jag har varit hemma sedan fem och gjort absolut ingenting. Så skönt! 

Gozan fick bara gå i skritten idag och fick lite ompysslande. Som om hon inte får det annars.. 

Kakan red jag på i stora ridhuset. Hon har vilat i två dagar. Igår skulle hon blivit riden men vi kom hem så himla sent än vad vi tänkt. Men hon var så fin verkligen. Jag joggade bara runt henne och hon slappnade så fint verkligen. Spårade jätte bra i galoppen och jag jobbade tempoväxlingar. Jag och Kakan satsar på KM hemma på stäket. Det är det vi tränar till. Gulle hästen! Hennes fina travökningar som verkligen kämpar med! 
Hon är så härlig att rida. Man kan inte tro att hon är 18 år. Hela tiden göra rätt och försöker köra med en när hon tycker att det räcker. Det är en bestämd dam som man måste ha plats i korgen. Fina Cookie!

På onsdag ska hon bli av med pälsen. 

I morgon är det skola igen och inte lika långt till helgen.





Skottkärretåg i stallet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback