Det börjar falla på plats

Hej Allihop!
Jag trodde jag skulle få nervsammanbrott i morse. Jag kände mig febrig. Ner till hästarna i alla fall och släppte ut och fixade allt när jag kom hem igen kände jag att jag hade feber. Så det fick bli hemma. 

Jag skrittade en sväng på Gozan. Men jag ska nog låta henne vila några dagar till. Inte helt hundra läkt. 
Mamma höll på att gå omkull med Kakan i ridhuset. Hon snubblade över sig själv tror jag. Ridhuset var inte det bästa.
På em kände jag mig bättre så jag åkte med mamma till hööks och Horze. Då vi skulle köpa lite pälsglans, schampoo, regntäcke (till en speciell häst).

Igår ringde Rubens nuvarande ägare och berättade att dem kommit fram till ett beslut. Han ska få komma hem till oss igen. Vi hämtar honom 17 maj. Så vi var och köpte ett regntäcke och grimma till honom. Han ska ju få gå ut med polohästarna och bli pensionär. Min lilla gubbe. Jag har varit så himla ledsen över detta sen jag fick reda på det. NU känner jag att bitarna i mitt liv börjar hamna på plats. Nu ska jag bara hitta en fjärde fyrbent. 

Självklart har jag hittat några i Skåne. Vi får se vad som händer och sker. 

Kram Jenny



Min fina kille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback