Full rulle!

Halloj alla!

Fullt ös medvetslös? Eller vad är det man säger. Jag har haft verkligen så mycket att göra! Men jag ska inte klaga. Nästa vecka vill jag ens inte kolla i kalendern. Men denna vecka har jag hälsat på Ruben. Vi har erbjudit ett erbjudande men dom har inte givit något besked ännu vi får se. Jag letar häst fortfarande men jag har inte haft något internet på datorn så det har varit lite trögt med letande denna vecka. Oturen har vänt lite kanske men inte mycket. Gozan fick behandling och ska vila i 12 dagar. Hon får bara skritta och nu får jag börja longera lite. Tänkte longera lite i morgon så vi får se hur hon rör sig. Hon känns mycket mer avslappnad i kroppen och musklerna. Jag skulle tävlat igår men det vart inget med det. Men viktigaste är att hon blir bra! 

Men på söndag ska jag tävla mamma Kakan som är hennes sista tävling. Hon är 19 år och stil going strong. Men jag tycker hon är värd pension nu. Hon får leka med mamma nu.
Idag har jag kollat på världscup finalen dressyr via SVT play i mobilen mycket trevligt! Såg både Patrik och Tinnes ritt. Anton spänd och Patrik satsade inte allt men det är i morgon det gäller. Heja heja! 

Kakan kändes fin idag. Lite spänd men jag red inte igår då jag var hos läkaren och avrådes till att rida. Juste det har jag inte berättat. I veckan fick jag någon konstig böld strax under armhålan. Jag gick till läkaren och dom fick skära i mig. Usch det gjorde så ont.. Så nu äter jag antibiotika i 10 dagar. Charlie har varit hos vet och han hade inflammation i korsryggen. Nu har alla varit sjuka i familjen så nu borde det vända! 

Jag håller er uppdaterad under helgen! 

Kram Jenny 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback