Hagdag!

Hejsvejs! 

Idag har jag varit i stallet i 12 timmar lite drygt. Och nu är jag lite trött. Vi har haft hagfixardag och tryckt massa stolp i hagarna osv. Så nu är dem jätte fina.

Gozan och Kakan var duktiga idag. Gozan var jätte på tårna så idag fick det bara bli skritt. Men hon känns mycket bättre när jag rider längre på henne, tror hon är lite stel.

I morgon ska vi testa att lasta henne. Eller lastningen fungerar ju men hur hon vill ha mellan väggen är en bra fråga. Så vi får se i morgon vad som händer och sker. 

Det som varit mest positivt med dagen är jag hade blivit SOLBRÄND i anstiktet. Det är heeeelt underbart! Det börjar bli sommar och vår på riktigt. Jag vill bara att alla bitar i mitt liv ska falla på plats.
Men jag  måste ju då säga att min otur har vänt. Nu ser vi framåt, tävlingar, vänner, skolan osv osv. Listan blir lång. Även om vardagen kan vara jobbig så älskar jag verkligen mitt liv!!

Hoppas ni haft en bra lördag. Nu ska jag hoppa rakt i säng!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback