I'm back

God morgon!

Igår var en väldigt bra dag. Jag har mått väldigt dåligt de senaste dagarna. Och tänkt och tänkt. Nu har jag kommit fram till ett beslut. Vi kommer besiktiga nästa vecka. Jag är så lycklig över mitt beslut som jag verkligen tänkt igenom över denna fina häst. Jag förstår att ni är nyfikna. Men ni får bilder och film på honom om han kommer hem till mig.
Jag kan avslöja att det är en skimmel till.

Igår var en härligt kväll med vänner. Jag förstår verkligen inte vad jag gjort för att få vara med dessa underbara människor.. Dom är bäst!

Jag vill tacka alla som har stöttat mig när jag har varit nere ett tag. Mamma, Pappa, vänner, stallkompisar. Och självklart min tränare, Anna.

Å tack till underbara människor som tog min morgonfodring idag.

Kram Jenny


Kommentarer
Postat av: stili

Va roooligt! Jag vill veta allt.... Håller tummarna för besiktningen!

2012-04-09 @ 11:57:15
URL: http://stiliis.wordpress.com
Postat av: Anonym

Såg att du har lagt ut din annons igen, gick det inte bra på besiktningen? Tråkigt i så fall! (Man blir ju så himla besviken, vet precis hur det är).



2012-04-14 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback