Skrutt häst! <3

Halloj! 

Tok-hästen Goz fick behandling idag och det visade sig vara en stor hematom. Blåmärke typ. Vätskefyllt. Så ingen tävling för oss på torsdag. Hon ska ta det lugnt i en vecka. Med skritt och longering. Hon fick en liten extra vila. Igen. Men det är så det är att ha häst. Hon har tagit det lugnt i 3 dagar och är redan som en atom-bomb! Hej hockey-utrustning! 

På söndag är det Kakis tur att tävla igen. Vi ska rida LB.0. Sist jag red det programmet var på en stockholms cup när jag red på ridskolan. Får se om jag får ett bättre reslutat denna gång. 

Idag är det styrelse möte och idag ska vi vara hemma hos mig. Jag har bakat en liten socker kaka och bjuder på mackor. Det är mysigt att vi är hemma hos olika varje gång i styrelsen. För er som inte vet så är jag ordförande i ungdomssektionen på stäket och därför sitter jag med i styrelsen. Dock är jag en liten svikare och tävlar för en annan klubb. 

Nu måste jag fixa lite. Klockan blev redan halv 7. 

Vi hörs sedan
Jenny

Kommentarer
Postat av: stili

Jag vill också ha kaka!

2012-04-16 @ 21:23:05
URL: http://stiliis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback