Snart helg

Halloj! 

Idag var det nationella i svenska som stod på schemat till en början. Det gick bra och skoldagen har varit allmänt seg. Inte hänt så mycket. 
Efter skolan åkte jag till stallet som vanligt. 

Jag joggade lilla Kakan åt mamma. Jag red henne lång och låg. Jobbade bara lösgörnade i ca 20 min. Hon ska ju faktiskt få ta det lugnare nu. 
Gozan satt jag på för andra gången idag. Idag fick hon trava lite. Det känns mycket bättre. Man känner och ser att blåmärket är kvar på högerbak. Och det kan nog se ut som hon rör sig lite konstigt. Men det är bara för att blåmärket är kvar. Men det har blivit mycket bättre. 

Tanken var att jag skulle tränat lite i morgon men jag vill nog avvakta lite med det först. Så jag har bokat in träning på måndag istället.

Idag fick vi även kraft. Jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om hur jag tänker när jag gör foderstater till hästarna. 

Hoppas ni har haft en fin dag. 
Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback