TANKAR med stor bokstäver!

Det är många tankar som snurrar runt i huvudet just nu. 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här på bloggen. Innerst innerst inne vet jag vad jag vill och jag är rätt säker på att det kommer bli så. Jag vill att det ska bli rätt och ja jag är väldig kär i en av hästarna. Jag kan inte sluta tänka på den och jag analyserar filmen hela tiden. För att hitta något negativt men det går inte.

Jag sover på saken och ser vad morgon dagen ger. 
Kram 



Jag har ridit finaste Goz idag i alla fall <3 <3 <3 Jag har även anmält till Lejondals kvällstävlingar idag..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Är du säker? Man har oftast många sladdar hemma, en av dem bör passa. ;) De senaste mobilladdarna brukar fungera. :)

Annars kanske du har en minneskortläsare du kan sätta minneskortet i istället och få in det så till datorn istället? :)

2012-04-02 @ 22:28:05
URL: http://thisiscamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback