Året som varit

Detta år börjar lida mot sitt slut och jag tänkte göra en liten återblick i bilder.



Gozan och jag började året lite knakigt med träning och tävling men kämpade på. 



Några bra tälvingar hade vi. 

 
Tävlingssäsongen gick sådär detta år men jag har haft lite roligt på vägen. Vi stor satsar det kommande året istället. 



Tidigt i maj, en kväll satt jag hemma framför datorn och skulle till en kompis på fest. Då jag ser att en bekant till mig lägger upp en annons på min fina Ruben. Jag började gråta, verkligen stor gråta. Dagen efter ringer mamma till dom och vi åker och kollar på Ruben. Det bästa som kunde hända var att vi köpte tillbaka honom. Idag går han på lösdrift med 30 polohästar och har snart gått där ett år och klarat en hel vinter. Jag är så lycklig. 


I samma veva som detta letade vi en annan häst till mig. En äldre häst. Jag hade inte hittat någon men när vi precis bestämt att vi skulle köpa tillbaka Ruben inte då som i stället för. Så hittade jag honom på annons. Och där lastades den fjärde hästen ut ur trailern som nu tillhör Familj Göthlin. Carthago 



Jag tillbringade några dagar i Falsterbo. 

 
Härliga kvällar med vänner! 



Den bästa kvällen av dom alla var ändå när jag fick vara med och välkommna lilla fölis. 


Min födelsedag firades med vänner HEEELA dagen. Nu är det 18 år som väntar. 


Det jobbigaste under hela året var att vi tog beslutet att låta Charlie vandra vidare. Jag får fortfarande klumpen i halsen när jag tänker på honom. Ååå vad jag saknar dig grabben! Ingen kan ersätta dig!! 



Jag och Sandra vann årets maskerad vid Maggan-festen som Dan Brown och boken Änglar och demoner! 


Ny familjemedlem är Indra som blir 9 veckor i morgon. Underbart! 

Det här är bara en del av allt som har hänt men nu säger vi Gott nytt år och hoppas på ett riktigt bra år! 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback