Julen!

Hejsan! 

Bloggen har verkligen varit minst prioterad sista tiden. Innan jul hade jag galet mycket i skolan så jag trodde jag skulle svimma vilken sekund som helst. Idag är jag bara sådär härligt trött efter att jobbat hårt i sadeln. 

Min jul har varit riktigt lugn och skön. Jobbat på som vanligt och hästarna tränar på. V.2 i Januari åker jag bort några dagar så då kommer hästarna få ta det lite lugnare. Även om jag ska åka skidor med ett gäng kompisar och det kommer antligen inte bli mycket sova så ska det bli skönt att komma bort ett tag. Jag har inte varit ledig sedan Falsterbo i somras. 

Jag har tänkt att göra ett inlägg med återblickar under året. Det blir jag tror jag. Jag håller även på att ladda upp en film på Calle och så ska ni få se skillnaden för 6 månader sedan. 

Idag har jag ridit markarbete på Gozan hon var så duktig verkligen. Fram för skänkeln. Gick i hela ridhuset som inget annat. Och jag var utnämnd till dagenskomet av Stina. Roligt roligt! 
Calle börjar komma tillbaka och känns fin. Martin behöver dock rida nästa vecka. Ingen Martin träning i morgon då han är sjuk. :( 

Min bästa julklapp i år är lilla Indra som är 8 veckor som bott hos oss en vecka nu. :) 

Hoppas ni har haft en grym jul! 




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback