Falsterbo över för detta år!

Hej hopp! 
 
Nu är min Falsterbo helg över och jag har haft det fantastiskt trevligt! Jag har shoppat med faktiskt bara till Calle och mig själv. Mamma har nog shoppat mer än vad jag har gjort. Självklart var det bästa av allt dressyren. Vi var och kollade lite på framhoppningen men det var det ända hoppningen vi såg. Men vi kunde inte undgå att svenskarna red bra under nationshoppningen. Det lät mer som en derbymatch! 

Riktigt roligt att Patrik vann igår söndag och Scandic såg riktigt fin ut. Patrik sprang för övrigt in i mig på mässan i 190.. Väldigt brottom hade han ;-). 
 
Jag kommer hem lite fattigare, galet trött i morse men enromt mycket inspration. 

Gozan har även varit i farten, stackars Sandra. Tappsko - Fredag, Svullet ben - Lördag och kommer in med ett sår - Söndag. I morse hade hon fullt med ärr i pannan och Calle kom ut med en lös baksko ur boxen. Men den är nu på slagen. Det är nog meningen att jag inte ska åka bort. ;-) 

Jag har i övrigt storhandlat på Apoteket idag också. 

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag har haft! 

Bilder kommer i morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback