Go i gubben

Halloj! 
 
Jag sitter och kommer på att jag är så himla galen som sitter och planerar tävlingstermin och hur träningen är upplagd fram över, en lördag kväll?! Bättre kan man ha för sig men jag kände mig lite osocial och inte riktigt på topp för att hitta på något ikväll. 
Istället sitter jag och nördar här framför datorn. Nu börjar jag i alla fall få ordning på allt. 

Idag var prestationsångesten som bortblåst! Jag red galet bra och hade hela tiden tankarna som Anna matade in i huvudet på mig igår. Han sprang som en klocka efter lite om och men. Lätt i handen och sprang på med ett swhung i traven! Vad mer kan begära? Jo lite till och det gjorde jag. Då vart han sur och skulle ut från dressyrbanan och då var vi ute och dansade utanför banan ett tag. Men sedan gav han sig och sprang på igen. 

Gozan var det väldigt spännande att rida på idag. Eller jag kom inte direkt till någon ridning. Hon mest bockade hela tiden för att hon var så förbaskat pigg. Så nu känns tävling i augusti lite långt borta. Men jag ska aldrig säga aldrig. Hon kanske vänder totalt i veckan. OCH jag har en känsla av att hon vuxit ur sadeln också.. SUCK. Charlotta sa att hon hade vuxit massor. 
 
Hoppas ni haft en bra dag! 
Det har jag. 




Världens bästa! <3
 

Galen-pannan själv!! ;-) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback