Lite smått glad idag.

Måndag. En bra måndag tror jag faktiskt. Allt känns lite lättare idag. 

Jag red fina Calle på morgonen, jobbade mest långt och låg. Det tyckte han var väldigt trist och brallade därför ur några gånger. Men det är roligt tycker jag att det finns GO i gubben. Han känns riktigt fräsch just nu.
Gozan fick vilodag idag eftersom jag har ridit på nu några dagar. Det tyckte även hon var skit trist att bara gå i skrittmaskinen. 
Jag har även ridit på Kakan även kallad tunnan, nej då så tjock är hon inte. Men ingen kondis har hon. Jag har inte suttit på henne på säkert över 6 veckor. Hon var lite stel och inte så lösgjord. Men hon känns även fräsch dock väldigt trött av värmen. Vi tar det lite lugnt med henne ett tag fram över. Mamma rider mest. 

Idag har jag även farit runt lite överallt. Varit på banken, strulat med mitt leg och även shoppat lite vanliga kläder för en gång skull. 

I morgon är det sovmorgon för mig! Snäll mamma och pappa. ;-) 

Adios. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback