Ljuset i tunneln

Jag börjar kanske se ljuset i tunneln. 

Calle är väldigt fin just nu och väldigt lösgjord. Riktigt roligt att jobba med honom. Idag jobbade vi ännu mer lösgörande och det känns riktigt bra. 

Gozan har jag ridit på för första gången på väldigt länge. Ordentligt alltså. Jag har både travat och galopperat. Och krävt av henne lite. Men dock med den gamla sadeln som hon gick med innan. Dock tror jag att sadlarna trycker på henne bogblad. Och där av att hon blir låst. För nu när denna sadel åkte fram. (Den ligger inte heller bra). Så började hon små sparka lite. Men innan när den låg som den skulle så gick hon väldigt fint. Så imorgon ska jag ringa till Sadelmagazinet. Jag har precis köpt en sadel där ifrån. Eller i december rättare sagt. Får se om jag får tag i sadelprovaren. 

Det känns skönt att pusselbitarna faller på plats i alla fall. 

Jag säger bara en sak; MAMMA MIA in my heart!! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag frågar här, så kanske du kan svara i ett inlägg eller här - om du har lust. (Eller inte alls om du inte tycker att det är värt att svara på ;)).

Vad har du och din tränare för plan med Zaragoza? Hon verkar ju onekligen svår att tävla om man ser till tävlingsresultat, jag har aldrig sett er tävla IRL. Vad är målet för 2012 tex? Tänker du fortsätta tävla MsvC?

Vill klargöra att jag inte vill vara taskig, men jag skulle själv inte tycka att det var kul att tävla om det gick "dåligt" för det mesta. Då kanske jag skulle välja en lättare klass. Jag tycker inte heller att man ska "rosettplocka" om man rider en klass med placeringar varje gång, då är det dags att kliva vidare.

2012-07-23 @ 14:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback